Na stroji po zapojení do el. zásuvky nesvítí displej

Zkontrolujte zda funguje el. zásuvka (nabíječkou na mobil a pod)

Výsledek:
1. El. zásuvka NEFUNGUJE.
Řešení: Zajistěte funkční zásuvku (jiná zásuvka, jistič, eletrikář).

2. El. zásuvka určitě FUNGUJE. Zkontrolujte přívodní napájecí kabel

Výsledek:
1. Napájecí kabel je poškozený.
Řešení: Je nutná výměna přívodního kabelu (eletrikář).

2. Napájecí kabel není poškozený.
Řešení: Pravděpodobně bude nutná výměna řídící jednotky (eletrikář).

Vypojte stroj z el. zásuvky a zajistěte vyřešení závady. Popřípadě zvolte další možnosti.


Po zapojení do el. zásuvky svítí displej, ale stroj nejde pustit.

Po stisknutí WASH nebo AUTO neslyším nic nebo hučení

Zkontrolujte řemeny (je nutné sundat levou bočnici stroje)

Výsledek:
1. Řemeny jsou POŠKOZENÉ.
Řešení: Výměna řemenů za bezvadné (technik).
Videonávod na výměnu řemenů

2. Řemeny jsou v POŘÁDKU.. Stiskněte tlačítko WASH

Výsledek:
1. Motor hučí.
Řešení: Je nutná výměna rozběhových kondenzátorů (eletrikář).
Videonávod na výměnu kondenzátorů
2. Neslyším nic.
Řešení: Pravděpodobně bude nutná výměna řídící jednotky, nebo elektromotoru (eletrikář).

Vypojte stroj z el. zásuvky a zajistěte vyřešení závady. Popřípadě zvolte další možnosti.


Ze stroje se kouří a kouř zapáchá jako spálená guma

IHNED vypněte stroj od přívodu proudu!!!

Výsledek:
1. Kouř ustupuje.
Řešení: Nechte stroj po dozorem min 3-4 hodiny vypnutý. Po 3-4 hodinách zapněte WASH a sledujte údaj tuhosti.

Výsledek:
1. Stroj jede tuhost je normální.
Řešení: Snižte tuhost min o 1.0 a zapněte AUTO. Pokud se situace opakuje, vyměňte zbylou zmrzlinovou směs v obou vaničkách za novou se správným poměrem vody a směsi přesně dle návodu na balení zmrzliny.

2. Stroj jede tuhost je vysoká.
Řešení: Opakujte postup - nechte stroj po dozorem min 3-4 hodiny vypnutý a po 3-4 hodinách zapněte WASH. Popřípadě vyměňte zbylou zmrzlinovou směs v obou vaničkách za novou se správným poměrem vody a směsi přesně dle návodu na balení zmrzliny.

3. Stroj nejede
Řešení: Zkontrolujte řemeny (je nutné sundat levou bočnici stroje)

Výsledek:
1. Řemeny jsou POŠKOZENÉ.
Řešení: Výměna řemenů za bezvadné (technik).
Videonávod na výměnu řemenů

2. Řemeny jsou v POŘÁDKU.
Řešení: Kontaktujte technickou podporu.
Zavolat technickou podporu

2. Stroj stále více kouří
Řešení: Okamžitě zahajte hašení !!!



Zmrzlina je tekutá nebo málo tuhá.

Stiskněte tlačítko AUTO. Po cca 15 vteřinách zkontrolujte zda vpravo dole z větrací mřížky stroje fouká vzduch.

Výsledek:
1. Vzduch ze stroje FOUKÁ.
Řešení: Zkontrolujte jakou teplotu má vycházející vzduch?.

Výsledek:
1. Vzduch je chladný.
Řešení: Nechte stroj min 15min vypnutý. Po 15 min pusťte na 5 min WASH. Po 5 min pusťte AUTO. Pokud se stav nezměnil opakuje proces po 12 hodinách, stroj může být přehřátý. Pokud není stroj přehřátý je problém s chlazením, kontaktujte technickou podporu.

2. Vzduch je teplý
Řešení: Vyndejte kypřiče a nechte stroj min 30min vypnutý. Po 30 min zkontrolujte nastavení tuhosti zmrzliny a pusťte na 10 min WASH. Po 10 min bez kypřičů pusťte AUTO. Pokud se problém opakuje kontaktujte technickou podporu.

2. Vzduch ze stroje NEFOUKÁ.
Řešení: Zkontrolujte velký větrák (technik) (je nutné sundat krycí plechy)

Výsledek:
1. Vrtule větráku je uvolněná.
Řešení: Dotáhnout upínací šroub na vrtule (technik).

2.Motor větráku se netočí.
Řešení: Výměna elektromotoru větráku (technik).



Z výčepní hlavy teče nebo odkapává zmrzlina.

Zjistěte odkud zmrzlina teče

Výsledek:
1. Zmrzlina teče ze spodu výčepního kohoutu.
Řešení: Drobné odkapávání je běžné.
Pokud je unik zmrzliny větší vyměňte těsnění.

Videonávod na výměnu těsnění výčepní hlavy
Máte problémy s i nstalací H nebo O těsnění, zde je návod na instalaci.
Videonávod detail vložení výčepního pístu

2. Zmrzlina teče pod železnou výčepní pákou
Řešení: Vyměňte těsnění
Pokud výměna nepomůže kontaktujte technickou podporu.

Videonávod na výměnu těsnění výčepní hlavy
Máte problémy s i nstalací H nebo O těsnění, zde je návod na instalaci.
Videonávod detail vložení výčepního pístu

3. Zmrzlina se tlačí zezadu za výčepní hlavou
Řešení:
a) Dotáhněte matky výčepní hlavy
b) Vyměňte těsnění na zadní straně výčepní hlavy
c) Pokud výměna nepomůže kontaktujte technickou podporu.

Videonávod na výměnu těsnění výčepní hlavy

Popřípadě zvolte další možnosti.


Z boční nebo spodní části stroje teče nebo odkapává voda, zmrzlina popřípadě olej.

Zjistěte co za tekutinu ze stroje teče

Výsledek:
1. Z dolní části stroje teče zmrzlina nebo voda.
Řešení:
a) Zkontrolujte těsnění pod čidlem v obou vaničkách.
b) Dotáhněte matky pod plováčkem ve vaničkách.
c) Zkontrolujte propojovací kolena

Videonávod na výměnu propojovacích kolen

2. Ze stroje uniká olej
Řešení: Drobný únik oleje (loužička do 10cm) je běžný. Neměl by se ale opakovat.
Pokud olej uniká opakovaně nebo je ho více kontaktujte technickou podporu.


Popřípadě zvolte další možnosti.